შეფასების რუბრიკები



შეფასების რუბრიკები
ჯგუფური მუშაობა

1-34-56-78-10
არ ერთვება ჯგუფურ მუშაობაში, არ ასრულებს მასწავლებლის მიერ მიცემულ ინტრუქციებს.ჯგუფურ მუშაობაში იშვიათად ერთვებააქტიურად მუშაობს, მაგრამ არ თანამშრომლობს სხვებთანაქტიურად ასრულებს მიცემულ დავალებას, თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან
არ იზიარებს არავის მოსაზრებასისმენს სხვის მოსაზრებას, მაგრამ იშვიათად ითვალისწინებს მათ აზრსხშირად ისმენს და იზიარებს სხვების აზრსყოველთვის ისმენს სხვის მოსაზრებას, პატივს სცემს განსხვავებულ აზრს
პრეზენტაციისას უჭირს საკითხის არსებითი წარმოჩენაპრეზენტაციისას ზოგჯერ შეუძლია საკითხის წარმოჩენაპრეზენტაციისას კარგად შეუძლია საკითხის წარმოჩენაპრეზენტაციისას ყოველთვის შეუძლია საკითხის არსის წარმოჩენა


ჩართულობა

1-34-56-78-10
ვერ ფლობს მათემატიკურ ტერმინს, აღნიშვნებს, სიმბოლოებსვერ იყენებს ზოგიერთ მათემატიკურ ტერმინს, სიმბოლოს, აღნიშვნასკარგად იყენებს მათემატიკურ ტერმინს, სიმბოლოს, აღნიშვნასყოველთვის ადექვატურად იყენებს მათემატიკურ ტერმინს, სიმბოლოს,
აღნიშვნას
დასკვნის გამოტანა არ შეუძლიაგაკეთებული დასკვნის ნაწილი არ არის მართებულიკარგად აკეთებს ძირითად დასკვნებსყოველთვის დამაჯერებლად აკეთებს დასკვნებს
აზრს სწორად ვერ გადმოსცემსთხრობისას ხშირად სჭირდება სხვისი დახმარებაკარგად გადმოსცემს აზრს, მაგრამ არ არის თავდაჯერებულილოგიკურად მსჯელობს, აწობს აზრს და დაჯერებულია თავის ცოდნაში

პრეზენტაცია
1-3 ქულა - არ შეუძლია თემის გასაგები წარმოდგენა, ვერ აკეთებს დასკვნებს
4-5 ქულა - შეუძლია მარტივი მათემატიკური ობიექტის სახელწოდებისა და ძირითადი თვისებების გადმოცემა, დასკვნები გაუგებარი და ალოგიკურია
6-7 ქულა - შეუძლია მათემატიკური ობიექტის სახელწოდებისა და ძირითადი თვისებების გადმოცემა, ინფორმაციის გადმოცემისას საკითხის არსის წარმოჩენა, დასკვნები გასაგებია და ლოგიკური
8-10 ქულა - შეუძლია სხვადასხვა გზით წარმოდგენილი ინფორმაციის ინტერპრეტაცია, მასზე მსჯელობა, ერთმანეთთან დაკავშირება, ინფორმაციის მიღებისა და გადაცემის შესაფერისი საშუალებების შერჩევა აუდიტორიისა და საკითხის გათვალისწინებით. იყენებს თვალსაჩინოებას, პასუხობს აუდიტორიის კითხვებს

Комментариев нет:

Отправить комментарий