გაკვეთილის მთავარი თემა
|
საქართველოს დაცული ტერიტორიები
|
სწავლების საფეხური
|
საბაზო-მე-9 კლასი
|
მოსწავლრეთა პროფილი
|
24 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
მოსწავლეები გააცნობიერებენდაცული ტერიტორიების შექმნის მნიშვნელობას,როგორც უნიკალური და გადაშენების პირას მისული ცხოველთა და მცენართა სახეობების დაცვის მიზნით, ასევე რეკრეაციული გამოყენების თვალსაზრისით.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მიზანი მღწეულია თუ,მოსწავლე აანალიზებს საქართველოში დაცული ტერიტორიების სხვადასხვა ფორმების არსებობის მნიშვნელობას,რუკების გამოყენებით მსჯელობს მათი განვითარების პერსპეკტივებზე.
გეო.9 .4 .აანალიზებს საქართველოში გეოეკოლოგიური პრობლემების წარმოქმნის ბუნებრივ და ანთროპოგენულ წყაროებს.
შედეგი მიხწეულია თუ:
მოსწავლე ,სხვადასხვა ტიპის გეოგრაფიული საშვალებების დახმარებით მსჯელობს საქართველოში დაცული ტერიტორიების განაწილებაზე ,შექმნის მიზეზებზე და ადგენს შესაბამის რუკებს.
|
წინასწარი ცოდნა
|
იციან საქართველოს ფიზიკური რუკა,საქართველოში გავრცელებული მცენარეთა და ცხოველთა სახეობები,ასევე გადაშენების პირას მისული ფლორისა და ფაუნის წარმომადგენლები.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლეების შესაფასებლად ვიყენებ შეფასების რუბრიკას-განმსაზღვრელს და განმავითარებელს.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
სახემძღვანელო,რუკა,პროექტორი,კომპიუტერი,დაფა ,ცარცი,ატლასი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
მისალმება,საორგანიზაციო საკითხები-2-წთ.
ნასწავლი მასალის გამოკითხვა-8-წთ.
|
Страницы
суббота, 26 марта 2016 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий